Rekordna turistička predsezona Primorsko-goranske županije: U svibnju skoro duplo više noćenja u odnosu na lani

Župan i predsjednik TZ Kvarnera Zlatko Komadina i direktorica TZ Kvarnera Irena Peršić Živadinov održali su konferenciju za novinare s osvrtom na ostvarene turističke rezultate u predsezoni 2018. godine na Kvarneru.

"Ako se po jutru dan poznaje TZ Kvarnera je na putu da ostvari još jednu rekordnu godinu. U prvih 5 mjeseci pokazuje se da predsezona „radi svoje“ i da su ulaganja i oglašavanja na emitivnim tržištima dali pozitivne rezultate. Osim ulaganja u kapacitete sve više atrakcija na Kvarneru se događa i to su sigurno motivi dolaska naših turista", rekao je župan Komadina na početku. 

"Odličan svibanjski turistički rezultat kojim se Kvarner može podičiti najbolji je uvod u glavni dio sezone koja je već pred vratima. Ovogodišnji svibanj je po noćenjima, u odnosu na prošlogodišnji, bolji za 49%, odnosno za 330.000 noćenja. Od siječnja do svibnja 2018. godine na Kvarneru je ostvareno 1.785.000 noćenja, 370.000 noćenja više u odnosu na isto razdoblje 2017. godine, a izraženo u postocima to predstavlja porast od 26%", naglasila je Peršić  Živadinov. 

Istaknuto je  kako sve subregije ostvaruju porast. Primjetno je da za razliku od prijašnjih godina broj dolazaka i noćenja u predsezoni raste na otocima, što nije bio slučaj proteklih godina. Gorski kotar je ostvario 12 % više noćenja, a jedina je subregija u kojoj su većinski domaći gosti (75%). Uz stalne strane goste od kojih su najčešći Nijemci (porast dolazaka + 57%), Austrijanci (porast dolazaka + 25%), i Slovenci  (porast dolazaka + 57%), u razdoblju prvih 5 mjeseci u 2018. godine tržišta s najvećim postotkom rasta predstavljaju Ukrajina (+ 136% ili 6620 noćenja),  Srbija (+ 110% ili 42473 noćenja), Finska (+ 107% ili 3736 noćenja) i Poljska (+ 92% ili 38503 noćenja). Primorsko-goranska županija u Hrvatskoj je na drugom mjestu po dolascima i noćenjima odmah iza Istarske županije. U prvih 5 mjeseci ostvareno je 514 301 dolazak i 1 798 754 noćenja što iznosi porast od 16%. 

U svrhu bolje promidžbe Kvarnera direktorica TZ Kvarnera najavila je i predstojeće samostalne sajamske nastupe u Kolnu, Dusseldorfu, Mechelenu i Riminiju na kojima će se predstaviti Kvarner sa svojom cjelokupnom ponudom te naglasila da Kvarner nije destinacija za masovni turizam, već se radi na konstantnom povećanju kvalitete. 

"Otoci su se sve više uključili u predsezonu i post sezonu jer su se  na otocima dogodila "krupna" ulaganja koja će ići daljnjim tempom. Rab i Lošinj su svoje napravili, a očekujemo i Opatiju s još većim iskoracima s obzirom na lokalitet s najviše hotelske priče u Primorsko-goranskoj županiji", rekao je Komadina za kraj. 

 (pgz.hr)